Pegang-pegang Nenen Untuk Upacara Amal

Bookmark and Share
Pegang-pegang Nenen Untuk Upacara Amal 

 
Berjumpa lagi Dengan Saya Karya Mandau. Kebetulan Sekali Saya Share Buat Anda Yaitu Pegang Nenen Untuk Upacara Amal. Kejadian ini jangan Anda tiru, kerana ada masalah moral, Dan etika Yang Melanggar ajaran agama. Sebuah saloran televisyen porno di Jepang mengarahkan artis-artisnya membantu kempen anti AIDS. Didalam acara itu, artis-artis wanita menyediakan ruang dadanya untuk dipegang pegang HA ha ha ha Jadi Lucu Juga Ni Ya, diraba Dan Diramas-remas oleh lelaki bermur 18 tahun ke atas yang berderma.


Paradise TV, nama saloran itu, menamakan ruangan “Erotica Will Save the World”, yang berlangsung pada 25-26 Ogos lalu di Tokyo. Peserta bayar sikit wang, basuh tangan, baru diizinkan pegang sekitar kawasan dada tersebut, pada salah satu dari 10 artis yang disediakan itu, demikian menurut laman The Huffington Post. Masing-masing peserta berhak memegang dua kali.


Jika masih merasa tak puas, nak ramas lagi, kenalah sumbang semula. Seluruh dana yang dikumpulkan dalam acara itu diserahkan kepada STOP!AIDS, sebuah organisasi yang berfokus kepada cara pencegahan dan anti AIDS. Dalam negara yang ‘demi wang dan menuju kemajuan (kononnya)’ ianya boleh berlaku. Jadi, tidak hairan kalau hal in berlaku di Malaysia. Selengkapny Di Sini Semoga Bermanfaat Untuk Kita Semua Demikianlah Dengan Pegang-pegang Nenen Untuk Upacara Amal Tersebut.

{ 0 komentar... Views All / Send Comment! }

Posting Komentar

Powered By Blogger